De samenleving is in beweging. Zo ook de wereld van de Goede Doelen.
Om bij te blijven is het noodzakelijk om direct voeling te houden met wat er gebeurt buiten en binnen de Goede Doelen. We vinden het niet alleen belangrijk om ons blijvend te verdiepen in de organisaties waarvoor we werken, maar ook in de Goede Doelenmarkt in zijn geheel. Welke organisaties zijn er actief. Welke initiatieven spelen er? (Wie zijn er met innovatie bezig?) Waar staan ze nu? Welke kant willen ze op?
Om die reden houden wij een jaarlijks onderzoek, waarbij we aan de hand van een aantal vragen gesprekken voeren met mensen uit de wereld van de Goede Doelen. Niet alleen met topmanagers, maar ook met mensen op andere cruciale posities binnen verschillende Goede Doelen.
Wij stellen veel vragen. Van onze kant zorgen wij voor een frisse blik van buiten. Elk gesprek is anders, maar stuk voor stuk interessant (inspirerend). Met de antwoorden proberen we ons steeds een goed beeld te vormen hoe de cultuur is, en waar deze verandert. Zo zien we wat nodig is (waar behoefte aan is). Dat vertaalt zich (zorgt voor) naar een verbeterde kwaliteit van onze searches en maakt dat we snel kunnen schakelen. Onze bevindingen geven we terug aan degenen die hieraan meewerken.
Zo ontstaat een voortdurende interactie, waardoor we van elkaar blijven leren, en samen weer verder kunnen groeien.